*

Content

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
desember 12, 2018, 12:01:27 am

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Permissions

Skrevet av Emne: Faddergruppe  (Lest 3119 ganger)

Utlogget m-chri

• Hero Member
Faddergruppe
« på: mars 21, 2012, 11:02:17 am »
For at Benjamin skal få dykke så ofte han vil, ønsker klubben å etablere en faddergruppe. Gruppen skal bestå av erfarne dykkere som ønsker å dykke med Benjamin når det passer. Vi gjør dette slik at Benjamin har en dedikert gruppe han kan kontakte. Det vil alltid være dager der det ikke er mulig å skaffe buddy, men med en faddergruppe håper vi det skal bli litt enklere.
Vi ser for oss 5-10 personer. Vi har så langt vært 4 personer som har delt på dykkene.
Ta kontakt med formann dersom du er villig å være med i denne gruppen (47465303).

Utlogget benjamin99

• Newbie
  • *
Sv: Faddergruppe
« Svar #1 på: april 07, 2012, 05:06:11 pm »
Tusen takk for initiativet Morten.

Benjamin med foreldre setter stor pris på at han blir godt ivaretatt i klubben!

Han hadde to flott dykk i Egypt nylig - det paradoksale var at han nok frøs mer under siste dykket der med 22 grader i vannen enn med 7 grader i vannet her hjemme  :-)

Mvh
Roy (far til Benjamin)

Utlogget m-chri

• Hero Member
Sv: Faddergruppe
« Svar #2 på: april 07, 2012, 09:48:17 pm »
Det er godt å høre! Vi er nå over på sommertid, og Benjamin kan være med på dykk i ukedagene om det passer. Jeg prøver å dykke fast hver torsdag, så om det ordner seg med transport kan jeg dykke med Benjamin. Han må søke etter buddy på vanlig måte, eller ta kontakt med dykkere i faddergruppen når denne er etablert. Så langt har ingen meldt seg, untatt Else og meg selv.