*

Content

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
desember 15, 2018, 10:25:49 pm

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Permissions

Skrevet av Emne: Torsdag 7 desember  (Lest 36 ganger)

Utlogget janelling

• Sr. Member
  • glad torsk ??
Torsdag 7 desember
« på: desember 07, 2018, 10:29:50 am »
 ;D.   
Hei hvor det går, endelig en tur med ssdk igjen. Jaja uten utstyr , men likevel hyggelig å komme seg ut til gjengen på tross av litt regn , mørkt og litt små kjølig. Trøst at vinden var av østlig retning og til liten eller ingen sjenanse.
5 blide kjente fjes var klar, så da ble det til at mine kunstner som båtfører kom til nytte og vi kunne la alle dykke i en pulje og komme oss til land før det ble natt.
PET , Kjetil og Svein Ole gikk i en pulje fra ytre del av Grunne sundet og svømte innover i østlig kurs med land på venstre side mot nord. Thor Berger og Georg dyppet i vannet fra omtrentlig samme posisjon, men dro innover i østlig retting med land på høyreside, altså mot syd.
Etter avtalte 45 minutter kom gjengen omtrent samtidig opp, bare lett sprett i hytt og pine  ;D ;D.
 Fangst ble det også, noen fine torsker og en flott breiflabb, noen alltid tilstede værende kamskjell og et spøkelse redskap av typen ille luktene ruse :-\. Kaffe var med på turen og vel til kais ble det hotdog i huset.
Takker gjengen for hyggelig tur, og at eg i tillegg ble skjenket breiflabben av Georg og Thor C Berger var rørende og gjør meg lykkelig og super takknemlig.
På gjensyn og ha en fin anvendt tid godt folk...! 👍😉☃️🎏🌲🌲🎄🎄🎅🏻🤶🏻